tietoa
minä, heikki
Olen reilu 30-vuotias helsinkiläinen, alunperin tuusulalainen, tuore yrittäjä. Valmistuin farmaseutiksi 2012, jonka jälkeen olin Vantaalla Simonkylän apteekissa vakituisena työntekijänä. Vuonna 2015 aloitin proviisorin opinnot ja tein opinnäytetyöni Ruotsissa AstraZenecan tuotekehityksessä tabletointiin ja formulaatioiden ominaisuuksiin liittyen. Valmistuin proviisoriksi kesällä 2018. Osallistuin opintojeni ohessa Proviisoriyhdistyksen järjestämään ProMentor-ohjelmaan, josta kirjoitimme myös lyhyen blogi-kirjoituksen.
Vuodesta 2018 alkaen työskentelin kahdessa eri vuokratyötä tarjoavassa yrityksessä. Tein töitä kymmenissä eri apteekeissa, vastasin suuren globaalin lääkeyhtiön tuotevirhe-epäilyjen käsittelystä sekä olin mukana yhden Suomen suurimman annosjakeluyksikön perustamisessa. Olen myös työskennellyt kyseisessä yksikössä sen toiminnan aloittamisesta asti.
Sain idean aloittaa oman yritykseni, kun halusin oppia jotain täysin uutta ja laajentaa työnkuvaani. Intohimoni psykologiseen kirjallisuuteen ja itsetutkiskeluun on tuonut uutta näkökulmaa työelämään niin yrittäjyyden, asiakaspalvelun, myynnin kuin työyhteisönkin näkökulmasta. Asioita ja kokonaisuuksia pystyy tarkkailemaan uusin näkökulmin ja suuremmalla ymmärryksellä.
Pitkä kokemukseni farmaseuttisesta työstä ja erilaisista työyhteisöistä ja asiakaskunnista on kouluttanut minusta varman osaajan. Myös kokemus farmaseuttisesta teknologiasta tuo oman arvokkaan lisänsä ammattiosaamiseeni. Sosiaalipsykologian harrastus ja joustava persoonani ovat suuria valttejani, joiden avulla pystyn toimimaan hyvin tilanteessa kuin tilanteessa ja pystyn myös ymmärtäväisesti auttamaan ja tukemaan muita niin työelämässä kuin vapaa-ajallani.
apufarma oy
Apufarma Oy on kesällä 2020 perustamani laajalla palveluvalikoimalla varustettu apteekkisektorin vuokratyötä tarjoava yritys. Yrityksen on tarkoitus tehdä yhdessä asiakkaiden kanssa apteekkityöstä entistä mieluisampaa kaikille toimijoille.
Molemminpuolinen reilu ja avoin yhteistyö on yrityksen tavoitteena. Näin myös yrityksen palveluista saadaan suurempi hyöty, kun palveluita voidaan räätälöidä paremmin vastaamaan asiakkaan tarpeita. Asiakaspalvelutyön lisäksi myös erilaiset työyhteisöä tukevat palvelut ovat kaikkien asiakkaiden käytettävissä.